План роботи ММО

                                             
                                             


                                     План засідання № 1


                     ММО вчителів української мови та літератури

                     Новоукраїнського міського відділу освіти


                                                               2023 - 2024 р.р.

Тема. Актуальні проблеми та нові тенденції у вивченні української мови та літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у новому навчальному році (2022-2023 р.н.) Мета

: проаналізувати роботу у 2022/2023 р.н., ознайомити з вимогами до викладання української мови та літератури у 2023-2024 р.н.спрямуванням змісту та форм методичної роботи на виконання Закону України "Про освіту", "Закону про засади державної мовної політики", "Концепції літературної освіти", концепції "Нова українська школа", "Державні стандарти", "Професійний стандарт вчителя" та інших нормативних актів актів документів; спрямувати роботу ММО на подальше підвищення професійного рівня вчителів.

Дата проведення - 29 серпня 2023 року

Місце проведення - Новоукраїнський ліцей №7

Година - 10.00.

1.Про підсумки роботи методичного об'єднання за 2022-2023 навчальний рік.

2.Обговорення та затвердження плану роботи методичного об'єднання вчителів мовно-літературної освітньої галузі на 2023-2024 навчальний рік.

3.Аналіз результатів атестації педагогів за 2022-2023 навчальний рік.

4.Особливості атестації-2024: що змінити нове Положення.

5.Особливості сертифікації вчителів української мови та літератури.

6.Особливості інституційного аудиту у ЗЗСО.

7.Пути якісного підвищення кваліфікації педагогів. Формування ключових умінь ХХІ століття та фахової грамотності.

8.Науково-методичний супровід запровадження Державного стандарту базового середнього освіти в умовах запровадження НУШ (5-6 класи).

Ключові підходи до організації освітнього процесу у 5-6 класах із предметів мовно-літературної освітньої галузі («Українська мова», «Українська література», інтегрований курс).

Огляд модельних навчальних програм із предметів мовно-літературної освітньої галузі (5-6 клас). Розробка навчальних програм, календарно-тематичного планування.

Огляд електронних підручників та посібників для 5-6 класів із предметів «Українська мова», «Українська література», інтегрований курс.

9.Особливості організації освітнього процесу у 7-11 класах. Навчальні програми із предметів «Українська мова», «Українська література», програми факультативів та курсів за вибором. Розробка календарно-тематичного планування. Огляд підручників та посібників для 7-11 класів із предметів «Українська мова», «Українська література».

10.Запровадження підходів в освіті: діяльнісного, особистісно орієнтованого, компетентнісного.

11. Аналіз методичних рекомендацій щодо організації освітнього процесу у 5-6 класах у 2022-2023 н.р. Аналіз методичних рекомендацій щодо організації освітнього процесу у 7-11 класах у 2022-2023 н.р.

12.Нові підходи до викладання української мови. Створення інформаційно-мовного українського середовища. Освітні тренди.

13.Нові підходи до викладання української літератури. Моніторинг сучасних українських творів, які читають учні. Електронні літературні платформи.

14.Аналіз результатів олімпіади, конкурсів із предметів мовно-літературної освітньої галузі у 2022-2023 навчальному році. Мотивація вчителя та учнів, перспективи.

15. Аналіз результатів НМТ з української мови у 2022-2023 навчальному році.Пути ефективної підготовки учнів до НМТ: мотивація, підходи, форми, засоби.

16.Цифрова компетентність педагогів. Використання сучасних електронних освітніх платформ, ресурсів для організації освітнього процесу. 17. 17.Особливості змішаної форми організації освітнього процесу.

18.Особливості дистанційної форми організації освітнього процесу

19.Використання штучного інтелекту у ЗЗСО.

20.Особливості структури та змісту офлайн та онлайн уроку. Створення робочих сторінок.

21. Психологічна підтримка учасників освітнього процесу.



1. Підсумки роботи ММО

1.1-3. Аналіз роботи МО вчителів української мови та літератури у 2022-2023 н.р. та підсумки роботи над проблемою.

Нікітченко Л.І. , голова методичного об'єднання, вчитель Новоукраїнського ліцею №8

2. 4-6 Ще раз про атестацію

2. 4. Особливості атестації-2024: що змінити нове Положення.

Сергієнко О.Г., вчитель Новоукраїнського ліцею №6



2.5. Особливості сертифікації вчителів української мови та літератури.

Сергієнко О.Г., вчитель Новоукраїнської ЗОШ №6

3. 6-7.Пути якісного підвищення кваліфікації педагогів. Формування ключових умінь ХХІ століття та фахової грамотності.

Науково-методичний супровід запровадження Державного стандарту базового середнього освіти в умовах запровадження НУШ (5-6 класи).

Нікітченко Л.І. , вчитель Новоукраїнського ліцею №8

4. 8.Ключові підходи до організації освітнього процесу

4.8. Ключові підходи до організації освітнього процесу у 5-6 класах із предметів мовно-літературної освітньої галузі («Українська мова», «Українська література», інтегрований курс).

.Огляд модельних навчальних програм із предметів мовно-літературної освітньої галузі (5-6 клас). Розробка навчальних програм, календарно-тематичного планування.

Огляд електронних підручників та посібників для 5-6 класів із предметів «Українська мова», «Українська література», інтегрований курс.

Добровольська О.О., вчитель Новоукраїнського ліцею №4

5. 9. Особливості організації освітнього процесу у 7-11 класах.

Навчальні програми із предметів «Українська мова», «Українська література», програми факультативів та курсів за вибором.

Розробка календарно-тематичного планування.

.Огляд підручників та посібників для 7-11 класів із предметів «Українська мова», «Українська література».

Бончук О.О., вчитель Новоукраїнського ліцею №6

6.10. Нові підходи до викладання української мови. Створення інформаційно-мовного українського середовища.

6.11. Нові підходи до викладання української літератури. Моніторинг сучасних українських творів, які читають учні. Електронні літературні платформи.

Аношкіна О.Г., вчитель Новоукраїнського ліцею №6

7. 12-13. Результативність

7. 12. Аналіз результатів олімпіади, конкурсів із предметів мовно-літературної освітньої галузі у 2022-2023 навчальному році. Мотивація вчителя та учнів, перспективи.

7.13. Аналіз результатів НМТ з української мови у 2022-2023 навчальному році. Пути ефективної підготовки учнів до НМТ: мотивація, підходи, форми, засоби.

Нікітченко Л.І. , вчитель Новоукраїнського ліцею №8

8. Обмін досвідом

8. 14. Цифрова до [ четвер, 24 серпня 2023 р. 16:33 ] Людмила Іванів: План засідання № 1

ММО вчителів української мови та літератури

Новоукраїнського міського відділу освіти



Тема.Актуальні проблеми та нові тенденції у вивченні української мови та літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у новому навчальному році (2022-2023 р.н.) Мета : проаналізувати роботу у 2022/2023 р.н., ознайомити з вимогами до викладання української мови та літератури у 2023-2024 р.н. спрямуванням змісту та форм методичної роботи на виконання Закону України "Про освіту", "Закону про засади державної мовної політики", "Концепції літературної освіти", концепції "Нова українська школа", "Державні стандарти", "Професійний стандарт вчителя" та інших нормативних актів документів; спрямувати роботу ММО на подальше підвищення професійного рівня вчителів.



Дата проведення - 29 серпня 2023 року

Місце проведення - Новоукраїнський ліцей №7

Година - 10.00.

1.Про підсумки роботи методичного об'єднання за 2022-2023 навчальний рік.

2.Обговорення та затвердження плану роботи методичного об'єднання вчителів мовно-літературної освітньої галузі на 2023-2024 навчальний рік. Цифрове забезпечення роботи методичного об'єднання.

3.Аналіз результатів атестації педагогів за 2022-2023 навчальний рік.

4.Особливості атестації-2024: що змінити нове Положення.

5.Особливості сертифікації вчителів української мови та літератури.

6.Особливості інституційного аудиту у ЗЗСО.

7.Пути якісного підвищення кваліфікації педагогів.Формування ключових умінь ХХІ століття та фахової грамотності.

8.Науково-методичний супровід запровадження Державного стандарту базового середнього освіти в умовах запровадження НУШ (5-6 класи).

Ключові підходи до організації освітнього процесу у 5-6 класах із предметів мовно-літературної освітньої галузі («Українська мова», «Українська література», інтегрований курс).

Огляд модельних навчальних програм із предметів мовно-літературної освітньої галузі (5-6 клас). Розробка навчальних програм, календарно-тематичного планування.

Огляд електронних підручників та посібників для 5-6 класів із предметів «Українська мова», «Українська література», інтегрований курс.

9.Особливості організації освітнього процесу у 7-11 класах.Навчальні програми із предметів «Українська мова», «Українська література», програми факультативів та курсів за вибором. Розробка календарно-тематичного планування. Огляд підручників та посібників для 7-11 класів із предметів «Українська мова», «Українська література».

10.Запровадження підходів в освіті: діяльнісного, особистісно орієнтованого, компетентнісного.

11. Аналіз методичних рекомендацій щодо організації освітнього процесу у 5-6 класах у 2022-2023 н.р. Аналіз методичних рекомендацій щодо організації освітнього процесу у 7-11 класах у 2022-2023 н.р.

12.Нові підходи до викладання української мови. Створення інформаційно-мовного українського середовища. Освітні тренди.

13.Нові підходи до викладання української літератури. Моніторинг сучасних українських творів, які читають учні. Електронні літературні платформи.

14.Аналіз результатів олімпіади, конкурсів із предметів мовно-літературної освітньої галузі у 2022-2023 навчальному році. Мотивація вчителя та учнів, перспективи.

15. Аналіз результатів НМТ з української мови у 2022-2023 навчальному році. Пути ефективної підготовки учнів до НМТ: мотивація, підходи, форми, засоби.

16.Цифрова компетентність педагогів. Використання сучасних електронних освітніх платформ, ресурсів для організації освітнього процесу. 17. 17.Особливості змішаної форми організації освітнього процесу.

18.Особливості дистанційної форми організації освітнього процесу

19.Використання штучного інтелекту у ЗЗСО.

20.Особливості структури та змісту офлайн та онлайн уроку. Створення робочих сторінок.

21. Психологічна підтримка учасників освітнього процесу.



1. Підсумки роботи ММО

1.1-3. Аналіз роботи МО вчителів української мови та літератури у 2022-2023 н.р. та підсумки роботи над проблемою.

Нікітченко Л.І. , голова методичного об'єднання, вчитель Новоукраїнського ліцею №8

2. 4-6 Ще раз про атестацію


2. 4. Особливості атестації-2024: що змінити нове Положення.

Сергієнко О.Г., вчитель Новоукраїнського ліцею №6



2.5. Особливості сертифікації вчителів української мови та літератури.

Сергієнко О.Г., вчитель Новоукраїнської ЗОШ №6

3. 6-7.Пути якісного підвищення кваліфікації педагогів. Формування ключових умінь ХХІ століття та фахової грамотності.

Науково-методичний супровід запровадження Державного стандарту базового середнього освіти в умовах запровадження НУШ (5-6 класи).

Нікітченко Л.І. , учитель Новоукраїнського ліцею №8

4. 8.Ключові підходи до організації освітнього процесу

4.8. Ключові підходи до організації освітнього процесу у 5-6 класах із предметів мовно-літературної освітньої галузі («Українська мова», «Українська література», інтегрований курс).

.Огляд модельних навчальних програм із предметів мовно-літературної освітньої галузі (5-6 клас). Розробка навчальних програм, календарно-тематичного планування.

Огляд електронних підручників та посібників для 5-6 класів із предметів «Українська мова», «Українська література», інтегрований курс.

Добровольська О.О., вчитель Новоукраїнського ліцею №4

5. 9. Особливості організації освітнього процесу у 7-11 класах.

Навчальні програми із предметів «Українська мова», «Українська література», програми факультативів та курсів за вибором.

Розробка календарно-тематичного планування.

.Огляд підручників та посібників для 7-11 класів із предметів «Українська мова», «Українська література».

Бончук О.О., вчитель Новоукраїнського ліцею №6

6.10. Нові підходи до викладання української мови. Створення інформаційно-мовного українського середовища.

6.11. Нові підходи до викладання української літератури. Моніторинг сучасних українських творів, які читають учні. Електронні літературні платформи.

Аношкіна О.Г., вчитель Новоукраїнського ліцею №6

7. 12-13. Результативність

7. 12. Аналіз результатів олімпіади, конкурсів із предметів мовно-літературної освітньої галузі у 2022-2023 навчальному році. Мотивація вчителя та учнів, перспективи.

7.13. Аналіз результатів НМТ з української мови у 2022-2023 навчальному році. Пути ефективної підготовки учнів до НМТ: мотивація, підходи, форми, засоби.

Нікітченко Л.І. , вчитель Новоукраїнського ліцею №8

8. Обмін досвідом

8. 14. Цифрова компетентність педагогів. Використання сучасних електронних освітніх ресурсів для організації освітнього процесу.

Яценко Л.В., вчитель Новоукраїнської гімназії "Лідер"

9.15. Особливості змішаної форми організації освітнього процесу. Особливості дистанційної форми організації освітнього процесу.

Дідік С.П., Мар'янопільська філія Новоукраїнського НВК №8

10.16. Психологічна підтримка учасників освітнього процесу.

Ломака Ж. В., вчитель Новоукраїнського ліцею №4



9. Плануємо роботу

9.1. Затвердження плану роботи ММО на 2023-2024 р.н. Робота над науково-методичною проблемою

Члени ММО

 


  План роботи ММО вчителів української мови та літератури Новоукраїнського міського відділу освіти на 2022-2023 навчальний рік


                  

План роботи ММО учителів

української мови та літератури

Новоукраїнського

міського відділу освіти

на 2021-2022 навчальний рік




                 ПЛАН РОБОТИ ММО

через GIFER

Немає коментарів:

Дописати коментар