Хмарні та інші технології





Ресурси для створення навчальних матеріалів  



Ресурси для організації співпраці учасників освітнього процесу:інтерактивні плакати, наприклад, linoit.com - онлайн-ресурс, який надає зареєстрованим користувачам можливість створювати "полотна" (віртуальні дошки) та розміщувати на них наклейки (стікери, наліпки), які можуть містити текст, зображення, гіперпосилання, відеоматеріали. Як зареєстровані, так і незареєстровані користувачі можуть розміщувати наклейки на полотні, а також переміщувати або удаляти їх у разі потреби. Автор полотна може вибирати один із трьох рівнів доступу до нього: "Публічний" (загальнодоступний), "Друзі" (обмежено доступний) та "Приватний" (недоступний, за винятком його автора). Згенероване посилання для спільного доступу авторка полотна може розміщувати на сайтах,
ментальні карти, наприклад, coggle.it (карта думок або карта пам'яті, розуму, асоціативна карта, діаграма зв'язків ( англ. Mind map) — діаграма на якій відображають слова , ідеї , завдання або інші елементи, розташовані радіально навколо основного слова або ідеї В освітньому процесі можна використовувати для підготовки уроку, проведення мозкового штурму та інших видів співпраці з учнями.
документи хмарних сервісів (текстові, таблиці, презентації та ін.). Учнів можна запрошувати до спільної роботи над документами, надаючи доступ до них для редагування та ін.



Детальніше тут: https://sajt-makovishchanskogo-nvo.webnode.com.ua/news/korisni-resursi-dlya-stvorennya-navchalnikh-materialiv/  



Ресурси для створення інтерактивних презентацій та формувального оцінювання:

https://nearpod.com/ ( https://h5p.org/ , https://www.zeetings.com/ , https://go.playposit.com/ , https ://goformative.com/ , https://www.mentimeter.com/ та ін.) – онлайн-платформи для створення інтерактивних презентацій. Вчитель може керувати демонстрацією презентації на ґаджетах учнів під час уроку, також учень може надіслати учнів презентацію для роботи в автономному режимі. Інтерактивні завдання, вбудовані у презентацію, дають можливість вчителю відслідковувати засвоєння матеріалу в реальному часі.Платформа має також свій інтерактивний плакат для колаборації. Відео щодо роботи на ресурсі - за посиланням https://youtu.be/sXxwVjaulTU

Детальніше тут: https://sajt-makovishchanskogo-nvo.webnode.com.ua/news/korisni-resursi-dlya-stvorennya-navchalnikh-materialiv/   



Ресурси для оцінювання:Google Форми - додатки Google для анкетування, опитування, тестування та миттєвого оцінювання з можливістю встановлення балів за вірні відповіді. Результати можна зберігати та опрацьовувати у таблиці Google;
https://www.classtime.com/uk/ - платформа для миттєвої візуалізацієї рівня розуміння та прогресу всього класу в живому часі (безкоштовний доступ до функцій Classtime Преміум для учителів індивідуально та цілих шкіл у період закриття школи через коронавірус;
https:// onlinetestpad.com/ua - безкоштовний конструктор, який надає користувачам сервіси для створення, публікації та проходження онлайн-тестів, опитувань, кросвордів, логічних ігор, а також додаткові сервіси для зручності організації роботи з учнями.Відео щодо роботи на ресурсі - за посиланням https://youtu.be/fUrWqF-nL8A .

Детальніше тут: https://sajt-makovishchanskogo-nvo.webnode.com.ua/news/korisni-resursi-dlya-stvorennya-navchalnikh-materialiv/    



Ресурси для створення інтерактивних управ та робочих аркушів: https://learningapps.org/ - онлайновий сервіс, який є конструктором для розробки інтерактивних управ із різних предметних галузей. Також є можливість створення класів та реєстрації учнів за їх обліковими записами для ведення класного журналу з результатами виконання вправ;
https://app.wizer.me/ ( https://www.liveworksheets.com/ та ін.) - конструктор робочих аркушів із завданнями з можливістю оцінювання, які можуть готувати вчителі для своїх учнів. Їх можна використовувати на уроках, під час проведення позакласних заходів, виконання домашнього завдання, організації “перевернутого навчання”. Сервіс працює на різних пристроях.До аркушів можна додавати мультимедійні матеріали (відео, аудіо, зображення), а також вбудовувати завдання та матеріали з інших ресурсів. Їх також можна копіювати, щоб швидко змінювати складність, використовуючи диференційований підхід до учнів із різним рівнем успішності. Відео щодо роботи на ресурсах - за посиланням https://youtu.be/Y0Pnn7GV7G8 .    


Немає коментарів:

Дописати коментар